Iniciada amb èxit la 1a edició del MBA per a Empreses Tecnològiques i Industrials

17 estudiants van iniciar el passat 4 d’octubre la 1a edició del màster MBA per a Empreses Tecnològiques i Industrials, una de les grans apostes formatives de la UPC School per a aquest any acadèmic 2024-2025. Una experiència d’aprenentatge que fusiona management i tecnologia amb què es formaran els millors líders de les empreses del sector tecnològic i industrial, amb una visió estratègica i alhora operativa que permeti gestionar amb solvència en el context actual, marcat per la globalització i la digitalització.

El programa es planteja com un viatge complet que té en compte totes les variables implicades en la gestió empresarial: des de la presa de decisions estratègiques basades en dades aplicades al negoci, passant per la gestió dels equips o l’aplicació d’una cultura basada en la millora contínua. El màster també aborda qüestions com ara la gestió de les operacions, la direcció financera o la retenció i atracció de talent en el context actual, a través de les eines més innovadores, i de la mà dels millors professionals en actiu en cada especialitat. El programa de màster inclou 3 sessions de coaching totalment personalitzades a cada estudiant, un aspecte especialment valuós per entendre millor els punts forts en el lideratge i identificar àrees de millora.

La direcció acadèmica recau en Vicenç Fernández Alarcón, que també dirigeix ​​amb la UPC School el màster MBA en Business Analytics, que s’inicia al gener, i el postgrau en Business Analytics, que començarà aquest mes de novembre.  Vicenç es Doctor en Administració i Direcció d’Empreses per la UPC i enginyer de Telecomunicacions per la Universitat Ramon Llull. Combina la seva activitat docent a la UPC amb la d’investigador i consultor d’empreses en analítica de dades. Una sòlida experiència professional i acadèmica integrant management i tecnologia que ara posarà al servei de la direcció acadèmica d’aquest nou programa formatiu.