Amazon ofereix dues vacants amb contracte formatiu que cobreixen el 100% de la matrícula del màster en Project Management Industrial i de Serveis

Amazon ofereix una oportunitat de desenvolupament professional única en l’àmbit del project management. En el marc del seu Apprenticeship Program, ofereix dues vacants a l’empresa que, mitjançant un contracte de formació en alternança, podran cursar 100% becats la 21a edició del màster de formació permanent en Project Management Industrial i de Serveis de la UPC School. El màster s’iniciarà el 25 d’octubre en modalitat presencial a Barcelona.

Mitjançant aquesta iniciativa, els participants podran adquirir unes sòlides bases conceptuals en direcció i desenvolupament de projectes amb el màster alhora que adquireixen una experiència professional real en l’àmbit del project management, formant part dels equips de gestió de projectes d’Amazon.

Amazon Spain obrirà un procés de selecció per cobrir aquestes dues places vacants. Les dues persones finalment seleccionades podran cursar el màster de manera 100% becada, ja que Amazon cobrirà el cost íntegre de la matrícula. A més, un cop finalitzada la formació i amb l’obtenció del títol, podran optar a una posició regular en alguna de les vacants de project manager disponibles a la companyia, després de la privilegiada experiència que hauran adquirit durant la seva immersió prèvia.

Les persones interessades poden fer arribar la seva candidatura a través del següent enllaç del portal d’ocupació d’Amazon. Un cop feta la sol·licitud, els professionals d’Amazon estan al servei dels candidats per ampliar informació, resoldre dubtes i guiar-los a través de tot el procés de selecció.

Les dues persones seleccionades per l’empresa han de passar el procés d’admissió ordinari al màster per part de la direcció acadèmica d’aquest, si no han estat admeses ja prèviament.

El màster de formació permanent en Project Management Industrial i de Serveis arriba a la seva 21a edició aquest pròxim mes d’octubre, consolidant-se com el programa de referència en direcció i desenvolupament de projectes. Els participants aprenen metodologies i tècniques per liderar projectes complexos amb un equip docent format pels millors professionals en actiu.

La formació aprofundeix en planificació de projectes mitjançant tècniques clàssiques, però àmpliament utilitzades, com són les basades en el camí crític (per exemple, al software Project de Microsoft). Així mateix, s’hi exposen altres metodologies com Agile i Lean Project, i tècniques per optimitzar la qualitat, el cost i el temps dels projectes que es desenvolupin, així com l’externalització de processos que integren els projectes. A més, el màster orienta l’alumne en l’obtenció del certificat Project Management Professional (PMP) que atorga el PMI, basat en la metodologia PMBOK, ja que té convalidades les hores de formació necessàries per obtenir-lo. Els professionals que vulguin aconseguir-ho només hauran de superar unes proves finals avaluades pel PMI.

Amb l’experiència a Amazon, els participants aprendran a planificar, prioritzar i desenvolupar habilitats analítiques, així com competències de comunicació i treball en equip en un entorn professional. Al llarg del programa rebran el suport d’un mentor per avançar amb èxit en totes aquestes àrees.

Una excel·lent oportunitat d’entendre la professió a fons mentre et formes i apliques els coneixements en reptes reals!