Les noves propostes formatives per al curs 2024-2025

El catàleg de màsters de formació permanent, postgraus i cursos de la UPC School creix de cara al nou curs acadèmic 2024-2025 amb 6 noves propostes formatives. Són estudis avalats per la recerca, la innovació i la transferència de coneixement que fa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i per la vinculació amb les empreses punteres en cada especialitat. El vincle entre docència teoricopràctica i entorn productiu és el tret distintiu de la nostra oferta formativa.

MÀSTERS DE FORMACIÓ PERMANENT

Aquesta formació té com a objectiu formar líders capaços de dirigir, innovar i transformar empreses dins del sector tecnològic i industrial, dotant-los d’una visió estratègica i de les competències de gestió més avançades per liderar aquest tipus d’organitzacions. El programa planteja un viatge que té en compte tots i cadascun dels factors que intervenen la gestió empresarial: des de la presa de decisions estratègiques basades en dades aplicades al negoci, la gestió dels equips per inspirar i motivar cap a l’excel·lència o la millora contínua, sense oblidar la gestió de les operacions, la direcció financera o la retenció i atracció de talent.

Inici: 04/10/2024 – Presencial

L’animació i els efectes visuals representen el 20% dels llocs de treball de la indústria audiovisual espanyola, amb una facturació anual de 900 milions d’euros el 2021. Aquest màster persegueix omplir aquesta demanda present i futura en aquest sector amb una sòlida base d’animació 2D i 3D, un bon tast de tecnologies emergents, la visió artística i l’estètica del moviment i l’art de l’storytelling.

Inici: 27/01/2025 – Presencial

Els reptes de l’habitatge evolucionen amb els canvis demogràfics, tecnològics i polítics. Aquest màster proporciona als participants eines, perspectives i metodologies per a aconseguir els objectius de l’habitatge del segle XXI, amb un enfocament interdisciplinari que combina dret, arquitectura, economia, sociologia i antropologia. Impulsat conjuntament amb la UAB, la UB i la UPF.

Inici: 24/02/2025 – Presencial

POSTGRAUS

La indústria del videojoc és la primera en oci audiovisual interactiu a Espanya en un fort i constatat creixement. La visió de producció dels videojocs que fa la figura del technical artist el converteix en una peça fonamental a l’hora de crear sinergia entre l’equip d’art i el de programació. Els participants adquiriran les habilitats necessàries per consolidar-se en aquest rol i liderar projectes.

Inici: 29/10/2024 – Semipresencial

Les tecnologies de realitat virtual (RV), realitat augmentada (RA) i 3D estan experimentant un creixement significatiu i s’espera que tinguin un impacte important a la nostra societat en els pròxims anys. Amb aquest postgrau et capacitaràs tècnicament amb aquestes tecnologies, amb l’ajuda de la intel·ligència artificial generativa, per desenvolupar projectes en sectors com ara la tecnologia, els videojocs, la medicina, l’educació, el màrqueting o el turisme.

Inici: 07/02/2025 – Semipresencial

CURSOS DE FORMACIÓ PERMANENT

En aquest curs s’aborden les principals estratègies de modelatge de la informació en les disciplines d’edificació, instal·lacions, estructures, tenint en compte les particularitats de cada àmbit i els requisits dels agents que hi intervenen. L’alumne triarà la disciplina en la qual vol especialitzar-se com a modelador BIM.

Inici: 02/10/2024 – En línia