Microcredencials finançades en mobilitat 4.0: ciberseguretat, data science i IA

A partir del setembre, la UPC School posa en marxa la 2a edició de les microcredencials universitàries en digitalització de la mobilitat. Aquestes formacions, amb un preu reduït que oscil·la entre els 300 i els 500 €, estan finançades pel Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana en el marc del Pla de Recuperació Next Generation EU.

Amb una càrrega lectiva de 15 crèdits ECTS i una durada d’entre quatre i sis mesos, aquests estudis de curta durada i enfocament pràctic estan dissenyats per acompanyar la transformació digital d’aquest sector estratègic. Els participants aprendran a dissenyar, desenvolupar i implementar solucions innovadores en àrees clau com ara la ciberseguretat, la intel·ligència artificial, la ciència de dades i la mobilitat urbana.

Aquesta és l’oferta de microcredencials en mobilitat 4.0 que s’inicien a partir del mes de setembre:

Les microcredencials són experiències formatives de curta durada que faciliten l’adquisició i la millora de coneixements, competències i capacitats necessàries per al desenvolupament personal i professional de forma ràpida. És un nou model formatiu pensat per al reciclatge professional, l’actualització de coneixements i l’adaptació a les necessitats d’un mercat laboral canviant.

El PDI i el PTGAS permanent de la UPC o d’ens del grup UPC, així com els familiars de 1r grau d’afinitat, podran gaudir d’un 40% de descompte addicional en aquests programes. Per la seva banda, tot l’Alumni UPC donat d’alta a la comunitat UPCAlumniMés tindrà un 12,5% de descompte addicional en la matrícula d’aquests microcredencials.

Programes finançats pel Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea – Next Generation EU.